Joyce van den Boogaard

Joyce focust zich op het primaire proces in de klas. Zowel het hebben van een juiste pedagogische leerkrachtstijl als een sterke didactische aanpak staan volgens haar aan de basis van hoge leeropbrengsten. Door haar enthousiasme en praktische insteek kan zij op scholen de bal snel aan het rollen brengen.  


Vanuit vier invalshoeken kan ze het onderwijs benaderen. Ze heeft ervaring als leerkracht in het basisonderwijs, ze ontwikkelt lesprogramma’s voor meerdere doelgroepen en weet in haar huidige rol als onderwijsadviseur leerkrachten in actie te zetten. Daarnaast is ze docent in het hoger beroepsonderwijs. Dankzij deze ervaringen weet zij binnen professionaliseringstrajecten de verbinding tussen theorie en praktijk bijzonder goed te leggen. Het kind staat daarbij altijd centraal; zij moeten lekker in hun vel zitten en hoog betrokken zijn. Dat zijn de voorwaarden om te leren!


 Haar expertises zijn:




  • Activerende didactiek (effectieve instructies/zes fasen model)

  • Coöperatief leren i.c.m. DenkBeelden

  • Groepsvormingsprocessen en sociaal- emotionele ontwikkeling

  • Didactische mogelijkheden van ICT

  • Gecertificeerd Vreedzame School trainer


Wat zeggen scholen over haar:




  • “Deskundig en inspirerend”

  • “Op een vlotte manier iets aan de man brengen”

  • “Enthousiast, boeiend”


"Onderwijs mag geen hardloopwedstrijd zijn, liever een warm bad voor ontplooiing van elk talent."

Stel je vraag aan Joyce

sluiten

sluiten

Geef aan waarin je geïnteresseerd bent